Thursday, October 7, 2010

Site @ Kelana Jaya

Salam,

Pagi-pagi lagi aku dikejutkan dengan msg dari bosku "Jangan lupa bawak buku ceti"...adoi!...jadi Ada bertukar jadi Along....haha...untuk meminta orang duit mmg bukan kepakaranku...tapi dah namanye keje mmg terPAKSAlah...owh men..huhu

"8.15 kita jumpa" msg si eddie pulak...niatku untuk bangun lambat terbantut dek kerana msg yg menghantui mimpiku...

Seawal pukul 8 pagi aku dah terpacak di bwh ofis menanti driver sementaraku..ahaks...sesi taklimat berjalan dengan lancar...semua soalan yang diajukan terjawab dengan yakin oleh en. abu selaku ketua taklimat.  Hanya beberapa orang je yang demand terlebey itu ini...

Sehingga sekarang aku masih di site menanti kehadiran seorang peniaga bernama Haji Joefry...manalah abg ni..aku dah ngantuk tahap gaban dah ni...

mode : dah lama tak tidur lebih 6 jam....waduh!...nk kate ape...aku sayang akan mr.EVENT....

: out : 4.02 p.m.

No comments:

Post a Comment