Friday, January 28, 2011

Dah Lama (*_^)

Salam,

Sedang mencari idea untuk acara pentas Karnival Maher Zain...sempat lg mengomel di sini...byk nk merepek nih...semuanya terang n bercahaya sekaligus buat saya senyum sentiasa...by the way sekarang saya di ofis lama saya...ye!setiap malam Insyaallah bakal menghabiskan masa di sini...bersemangat nk buat kerja bila dalam suasana 'Preparation' nih...dah lama tak rasa environment mcmni...selepas pukul 5 yakni waktu kerja di tempat sekarang, aku bergegas pula ke sek 13 ofis lamaku...cukup selesa dengan aktiviti sebegini.

Teringat dulu masa aku masih di sini, tertido bawah meja gara-gara Si Event ni...huhu...dan juga satu malam tu aku tido di surau ofis untuk persiapan dua event sekaligus. pheww...nasib ade yg meneman...miss old days...n will never forget that...

Sehinggalah ke hari ni...sudah 4 hari aku berkampung di sini menyiapkan dokumentasi dan persiapan karnival Maher Zain yang aku anggap sebagai satu peluang padaku untuk mengasah kembali skill2 yang masih tumpul ni..hihi..thanks kepada yang berkenaan...appreciate sangat ok! (*_^)

Dan harapanku agar hari2 mendatang dapat aku lalui dengan lancar berikutan waktu kerja yang boleh dikatakan 2 in 1...ade saya kesah??sebab saya suka event...wink!!teman saya ok rakan ofisku...!

: out :10.31 p.m. (sambung buat kerja nnt kne marah ngan bos..hihi)

No comments:

Post a Comment