Sunday, April 17, 2011

~ Akhirnya (*_^)

Salam,

(sementara merilekskan minda untuk mendesign)

Akhirnya! mencari-cari @ mencuri-curi masa yang sesuai.  16 April 2011 tarikh fullstop...(wahhh gitooo).  Kasik suspen sket..haha..ok2..ni bukan tarikh aku bertunang or what...ni tarikh aku as Miss ChocALots bersama Miss Malady Couture serta Miss Sheera & Mr. RM terjah rumah pemenang untuk contest 'Is Malady Couture for Me?' yang dianjurkan oleh Malady Couture collaborate with ChocALots...(*_^)

Shah Alam - Banting - Semenyih - Shah Alam

Lebih kurang pukul 3 petang kami bertolak ke banting.  Berkumpul di NC terlebih dahulu agar perjalanan menjadi lancar harapnya.  Excited punya pasal, rakaman video bermulanya perjalanan lupa nk direkodkan.  Oh ya, Miss Sheera dilantik sebagai photographer & Videographer untuk sesi terjah ni..hihi...bila kita tgk blog yang lain, byk contest yg diadakan.  Berikutan itu, kitorang pun rancang nk buat contest sebegini.  Alhamdulillah..menjadi n ade bau2 nasi minyak untuk contest yg kedua...wink!

Dari Banting sehinggalah Semenyih, kedua-dua pemenang menantikan kami lengkap dengan hidangan...segan pun ado...hihi..n sempat jugak menunaikan solat Asar dan Maghrib di rumah Ratu Mas iaitu pemenang pertama contest ini.

Lebih kurang pukul 8 malam kami bertolak pulang ke Shah Alam, menanti tarikh yang sesuai pulak untuk terjah ke rumah pemenang tempat kedua, Syura Mohamad...(*_^)...sebelum pulang ke rumah sempat melepak di NC sembang2...gosip2...(*_^)

Kepada semua yang terlibat...jutaan terima kasih yg tak terhingga...kepada Malady Couture yang pemiliknya bernama Mass..hihi..terima kasih atas kepercayaan yang diberikan kepada ChocALots (*_^)  dan kepada pemenang, sekali lagi Tahniah!! diucapkan.


Tempah Pertama - Hamper bernilai RM100


Tempat Ketiga - Hamper bernilai RM30

Tempat Kedua (Gambar bakal menyusul)

Design oh design ~ aku kembali kepadamu...(ayat semangat)...ahaks

: out : 10.06 p.m.

No comments:

Post a Comment