Thursday, June 28, 2012

~ Jodoh Itu Rahsia Allah

Salam,

25 Jun 2012 : 3 jam berborak dengan mak sangat unexpected...perasaan?memang saya gembira...hanya Tuhan sahaja yang tahu...tidak mahu komen lebih, takut2 memberi harapan...ape yang boleh saya jawab...

Sekuat mana saya setia,
Sehebat mana saya merancang,
Selama mana saya menunggu,
Sekeras mana saya bersabar,
Sejujur mana saya menerima pasangan saya...

Jika Allah swt tidak menulis jodoh saya bersama pasangan saya, saya tetap tidak akan bersama dengannya...

Saya hanya merancang dan berdoa...Tuhan yang menentukan...
Saya hanya pelakon...Tuhan pengarahnya...

Terima kasih keluarga kerana tidak pernah putus berdoa untuk saya...
Walau dengan sesiapapun jodoh saya...apepun statusnya...doaku agar itulah yang terbaik...Insyaallah...
Berdoa agar Tuhan melancarkan segala yang dirancang...amin

: out : 9.40 p.m. :- masih diofis ditemani bantal kerinduan ^___^


2 comments: