Monday, October 12, 2009

Bismillahirahmanirahim...

Salam,

Pembuka kata dengan bismillah...

Alhamdulillah..selepas 'Cerita Tentang Aku' telah berkubur, kini aku kembali di blog yang sama cuma account yang berbeza...

Aku namakannya 'Suatu Masa Nanti...Itu Pasti'..mengapa?...sungguh istimewa..memberi banyak makna, peristiwa, episod dalam setiap cerita..

Blog kali ini aku harapkan agar ianya tidak memberi masalah kepada sesiapa dan kali ini juga aku akan memegang kata2 seseorang (aku pasti dia ingat) : 'Blog bukan kene ade standard sirim sesiapa'...:)..aku ingat sampai bila2..Insyaallah...

Blog aku ibaratkan sebagai teman tanpa suara (mcm kenal je ayat nih)...teman untuk aku meluahkan yang tersirat dan tersurat...bukan berbentuk diari...tetapi hanya ingin berkongsi...


               Welcome again Are-da'

: out : 12.34 a.m.

No comments:

Post a Comment