Friday, October 16, 2009

Orang itu sangat pelik...kenapa?..ini jawapanku...

Salam,

Kenapa ek?..banyak yang sedang bermain di fikiran aku sekarang ni...
sekejap orang itu macam diri sendiri..
sekejap orang itu dah jadi orang lain..

Adakah kita disini diperlukan saat diperlukan?
- aku ok je saat diperlukan dan aku boleh terima apa2 jua yang akan diberitahu - aku masih tunggu...
- kita manusia memang memerlukan sesama sendiri...

Adakah orang itu masih takut2 jikalau aku tidak boleh menerima?
- 150% sudah dan yang pastinya aku memang sudah menerima dulu lg...

Adakah orang itu gelisah dengan kata-katanya dahulu?
- Insyaallah aku tidak akan tuntut 7 tahun lagi..dun wori k..

Adakah orang itu tidak mahu aku terluka?
- Jujurnya sedikit..tetapi ini dugaan dari-Nya..aku harus terima...dan aku setuju dengan kata2 seseorang..Allah akan berikan yang terbaik untuk orang yang terbaik...'cash'..aku tunggu je..aku juga yakin dengan itu...

Adakah orang itu sudah membenciku?
- Terpulang..hak kamu segalanya...dan aku? tak mungkin...

Adakah orang itu tidak mempercayaiku?
- Juga terpulang...yang pastinya aku yakin dengan apa jua perkataan yang keluar dari mulutku ini...

Adakah orang itu kecewa dengan segalanya?
- Mungkin...masing-masing akan ade kekecewaan itu...

p/s: plizz...dont make me feel so uncomfortable dengan kepelikan itu...aku mahu mencipta bahagia untuk diri sendiri...jika mahu lihat aku bahagia...hilangkan kepelikan itu...:)

Post ini ditujukan kepada orang itu yang aku rasakan semenjak dua menjak ni dier pelik sikit...

: out : 1.12 p.m

1 comment:

  1. Dont wori. Always remember dat words. Jangan pernah lupa :)

    ReplyDelete