Friday, November 13, 2009

Gembira dalam Sedih vs Kecewa dalam Duka

Salam,

hmm...kalau bce tajuk post kat atas tu pun dah bole tau ape isi entri ni..mesti sedih...yeah...memang tika ini aku sgt sedih dgn statement seseorang itu...sangat kecik ati...sekaligus wat aku down jap td...but still..i'm good in pretending rite!...hey shuhadah! sampai bila nk pretending ni...wake up gurl!...but believe me...surely nobody will believe wat eva aku coretkan jap lg...its happen just beberapa jam yg lalu...dan of course if sape2 yg ade ngan aku beberapa jam yg lepas tau di manakah situasi itu...

"Bila ada smpi?ada ni sibuk je...mne ade kitorng situ ade ada...(tanpa memandang)"...ya Allah...ntahlah...kali ni aku btol2 terkesima seketika..btol2 buatku sentap jap ngan statement dari seseorang tu (tak perlu la aku mentionkan nmenye)...aku ni menyibuk ke?kedatangan aku ni serabutkan keadaan ke?aku dtg kerana dijemput...aku dtg untuk berkongsi kegembiraan...aku dtg memberi sokongan...dan aku dtg kerana aku mahu dtg...hmmm...pantas trus aku ilangkan diri wat seketika dari tmpt kejadian (sebelum ade orang melihat reaksiku yg agak tergamam)...ya...aku pegi solat...berckp denganNya buat aku tenang...

Mengapa?jahat sangatkah aku?

Mungkin ia gurauan semata-mata...(ya...aku harapkan ianya gurauan)...

Aku lost @ down

: out : 12.24 a.m.


2 comments:

  1. nape ni ada...ada ok ker. lme akak tak bukak blog ada...sowie. sibuk cket...hohoho

    ReplyDelete
  2. ada ok je kak fie...:)...da setel da pun...i guess...aritu lepak ngan geng nc...dorang ade lawan ngan team dpms...best gak la...tumpang njoy:)...

    ReplyDelete