Tuesday, February 8, 2011

~ Meeting

Salam,

Sementara menunggu meeting sempat jugak jari ni menaip...katenye pukul 8 malam..tp ni dah 815 malam...hmmm...aku ni dahlah tak suke menunggu...

Malam ni meeting dengan DACS di ofis NC.  1st time dengar nama ni..tp bila tengok list program dorang ni mcm best gak...byk aktiviti lasak (haha...aku ni lasak ke)...bila bercakap aktiviti lasak ni, maknenye banyak cabaran dan aku suka itu..mengantuk memang mengantuk..bak kate abg razin "Tido la dulu...ko kan pernah tido kat bawah meja dulu"..haha...malu seh...bukan ape..sedang membayangkan macamana la gamaknya aku ni tdo bawah meja tuh..hihi...ini semua dek kerana tugas kerja yang diberikan...meng'handle' 2 event dalam 1 masa...Alhamdulillah aku dpt laksanakan sebaik mungkin (angkat bakul sendiri..hihi)

Ok..meeting da nk start..adios amigos...

Tak silapnye masa tido bawah meja tu hari yang sama aku tido kat surau..haha...lawaks...

: Out : 8.27 p.m.

No comments:

Post a Comment