Thursday, March 31, 2011

Menghilang ~

Salam,

Tajuk dah macam kehilangan sesuatu..bukan..aku sendiri ha yang hilang..a bit bz lately..biasalah..sekarang sudah ade 2 postion selain dari Event Associate daku juga merangkap kepada designer untuk company tempat aku bekerja..tak nyempat nk update blog..tp update status facebook pasti sempat..hihi...

Lately ni kerja aku fokusnya kepada designing...walau tidak pandai menyeluruh..tapi aku ade inisiatif untuk belajar..dan dengan berkat sifu yang mengajar aku sedikit sebanyak menambahkan ilmu didada..ngee...terima kasih ye wahai sifu...

Beberapa hari ni aku MC.  Susah nak dpt company suh balik buat kerja kat rumah..hihi...bekerja dari rumah dengarnya menyeronokkan tapi menyusahkan satu hal dek kerana nak present design susah sikit.  Almaklumlah presentation menggunakan email...ayat2 tidak cukup untuk menerangkan sesuatu design..hihi...no..no..no..daku bukan designer sehingga nk berfalsafah..kang ade plak yang gelakkan aku nih...(*_^)

Anyway, terima kasih kepada yang sudi melawat aku dirumah ketika sakit...jadi bersemangat sikit..

~ Tunjuk ajarku SIFU!

 ~ Back ~

~ Front ~

1st Design by me untuk event di Vietnam...(sangat simple - baru nk belajar)

: out : 7.00 p.m.

1 comment: