Sunday, October 2, 2011

Banyak Blog...perlukah?

Salam,

"Alhamdulillah, blog yang ni dah update pun.. Eh, blog yang tu belum update. Nak buat entri tutorial apa lagi eh? Alamak, blog yang satu tu belum update jugak. Apa cerita hot sekarang? Aduh! Blog yang satu tu pun tak update lagi. Nak cerita apa lagi? Pening, pening, peningggg!"


Mesti u olls pahamkan apa yang aku cuba sampaikan.  Aku tau nk buat blog ni senang je...dalam beberapa minit satu blog pun boleh siap...senang kan? dah tu FREE plak tu...ngee...tak payah bayar satu sen pun...(bayar duit letrik je kot...hihi).  Sebab tu ade blogger buat blog lebih dari satu...including me :)..ade yang untuk public...private...business...or mungkin untuk kite2 aje ^_^.

Ade yang blog tu smpi lebih dari seploh nk kne handle...Wahh!! hebat tol...suatu mase dulu...aku pernah tanya sendiri...larat ke nk update blog byk2 ni...lets try! Alhamdulillah...bisa di atur Insyaallah.  

Tak kisahlah u olls nak ade berapa blog sekalipun.  Yang penting knela rajin mengupdate...ye..saya tau saye tak rajin...ngeee...n the most important thing bagi diri aku is blog UTAMA...which is THIS BLOG...yang len tu bese2 aje...business and so called as 'Private'.

Untuk mengupdate bagi aku Insyaallah takde masalah...since follower aku pun takde jadinya kalau free n ade yang nk dikongsikan baru aku update...takdela persoalan 'Kenapa blog senyap je'...hihi...Kadang2 dek kerana bz ngan keje pun salah satu sebab tak sempat nk update...tp kne pandai2 curi timing la :)...

Jadinya...byk blog ni mmg tak salah..ikutla nk seploh ke doploh ke asalkan diri sendiri mendapat kepuasan tatkala nk bercerita..bercerita ttg keseronokan...kebahagiaan...kerjaya...business dan dot dot dot...dan aku sangat puas untuk bercerita ^_^.

Di draftkan bulan lepas : 'Kebetulan' lagi kan! ^_^

: out : 4.07 p.m.


No comments:

Post a Comment