Tuesday, August 3, 2010

Ade saya kisah!!

Salam,

Tajuk entri pun dah boleh agak aku sedang atau bakal membenci...tapi ku sabarkan hati ini sebab ingat TTM ku berkata "Jangan benci orang...biar orang buat kat kita tapi kita jangan buat kat orang".  Justeru itu di sini ingin aku katakan "aku tidak membenci kamu tapi jangan buat aku benci kamu"

Mungkin dier tidak puas hati dengan aku di atas sebab-sebab yang dulu pernah terjadi suatu kehancuran (mesti fikiran kalian sudah berfikir itu ini).  Sesiapa sahaja lah yang makan cili dier yang terasa pedas.

Terima kasih kepada yang ku gelar informer (semua kawan2ku akan ku gelar informer sebab dorang akan bercerita jika cerita itu memfitnah aku).  Selepas dengar semua - TING!! (nama2 itu naik di kepala)..Ade saya kisah!! (masih menggunakan 'saya')

Putar belit cerita..itu hobi anda atau menambah2kan cerita juga hobi anda..banyak sungguh hobi kamu..mungkin tiada kerja di waktu lapang...memang bagus jika diisi waktu lapang itu tapi bukan lah dengan hobi yang sebegini...

Untuk pengetahuan sesiapa yang bakal membaca, pada 14 Julai 2010 yakni hari Rabu malam, aku ke sana untuk berjumpa BOS lamaku...di ulangi BOS lamaku...atas urusan kerja...pergi bersama seseorang bukanlah kerana sengaja...tapi juga aku ade sebab2 tertentu...cukup itu sahaja..jika masih tidak puas hati sila berdepan dengan aku tapi bukan lah bercerita benda yang tidak benar sama sekali.

Well, selepas mendengar semua itu, hati sudah surut untuk berkata "Saya terima offer itu"...

Sekian,

Aku maafkan kamu wahai pencerita....

: out : 9.32 a.m.

2 comments:

  1. Tahu kamu kuat...Biarkan sahaja orang itu. Bila dia dah penat senyap la tuh..hohoho

    ReplyDelete
  2. saya memang kuat..sebab tu saya masih d sini...hihi...thanks Anonymous...luv ya!..

    ReplyDelete