Monday, May 14, 2012

~ Senyum ^_^

Salam,

Senyum..tak perlu kata apa2...senyum!! ^_______________^

Expect The Unexpected...coz i dont expect my life could be like this right now...even byk halangan and dugaan tetapi Allah s.w.t selitkan kegembiraan and pelangi indah untuk aku...aku hanya pelakon Tuhan pengarahnya...Aku yakin ape yang disusunkanNya adalah yang terbaik untukku juga untuk orang sekelilingku...

Setiap yang berlaku pasti ade hikmahnya...aku percaya ape yang berlaku sehingga ke hari ini ditemani hikmah2 yang sangat indah...Ya Allah, jika ini ketetapanMu...jika itu milikku...aku terima dengan hati yang terbuka dan tulus...hari2ku ditemani dengan something...someone...some place...and some time yang amat bermakna...

Terima kasih Ya Allah...

Senyum ~ SRK :)

: out : 11:32 p.m (esok kembali bekerja seperti biasa..mau cuti lagikkk!!! :)

No comments:

Post a Comment